21-12-2015

Lush bath bombs



Ik ben gek op Lush. Al die heerlijke geuren... Ik had vorig jaar een bubble bar gekocht, omdat je daar wat langer mee kan doen dan een bath bomb. Maar toen ik laatst in de Lush was besloot ik er toch eens eentje te proberen. Dus vandaag laat ik jullie twee bath bombs zien.





Cinders (links) en Golden Wonder (rechts) komen allebei uit de winter collectie van Lush.





Golden wonder €5,95

Natrium Bicarbonaat (Sodium Bicarbonate), Citroenzuur (Citric Acid), Parfum (Perfume), Zoete sinaasappel olie (Citrus sinensis), Cognac essentiële olie (Vitis vinifera), Limoen essentiële olie (Citrus aurantifolia), Wijnsteenzuur (Tartaric acid), Sodium Laureth Sulfaat (Sodium Laureth Sulfate), Lauryl betaïne (Lauryl Betaine), Dipropyleen glycol (Dipropylene Glycol), Gardenia extract (Gardenia jasminoides), Benzyl benzoaat (Benzyl Benzoate), Citronellol (Citronellol), *Limonene (*Limonene), *Linalool (*Linalool), Kleurstof 15510 (Colour 15510), Kleurstof 45350 (Colour 45350), Kleurstof 45410 (Colour 45410), Kleurstof 42090 (Colour 42090), Gouden sterretjes (eetbaar), Gouden glitter 
Benieuwd wat er in deze gouden bath bomb zit? Rammel even! Laat hem in je warme badwater vallen en geniet van de heerlijke citrusgeuren, terwijl hij langzaam oplost en zijn schitterende binnenste onthult.
Golden Wonder ruikt naar sinaasappel en limoen. Die twee geuren in combinatie ruiken echt heerlijk. Toen ik foto's wou gaan maken zaten mijn handen onder de kleine gouden glitters, haha. Je bent gewaarschuwd ;)! Golden Wonder zou ook een leuk cadeautje zijn, zeker voor de feestdagen. Het maakt het extra leuk omdat je van buiten af niet kan zien wat er nou precies van binnen zit.






Cinders €4,25


Natrium Bicarbonaat (Sodium Bicarbonate), Citroenzuur (Citric Acid), Zeezout, grof (Coarse Sea Salt), Knettersnoep, Parfum (Perfume), Gardenia extract (Gardenia jasminoides), Amandelolie, essentiële (Prunus dulcis), Zoete sinaasappel olie (Citrus sinensis), Kaneelblad essentiële olie (Cinnamomum zeylanicum), *Lilial, *Cinnamal (*Cinnamal), *Eugenol (*Eugenol), *Limonene (*Limonene), Kleurstof 14700 (Colour 14700) 

Deze bath bomb ruikt naar kaneel en sinaasappel. Lekker winters! Ik hou echt enorm van de geur van sinaasappel. Citrusgeuren in het algemeen eigenlijk. In combinatie met kaneel vind ik hem echt heerlijk voor de koude wintermaanden.



Golden Wonder

Mijn kamer ruikt nu heerlijk naar de bath bombs en ik kan niet wachten om ze te gebruiken.

De Lush winkels in Nederland zijn in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht, Den Haag, Rotterdam en Utrecht. Je kan de Lush producten ook online bestellen.

xx


1 opmerking: